نظرات (۵)

  1. نسترن
    داریوش منم حال تو و دانش اموز رو میفهمم درسته دوست های جدیدی پیدا کردم ولی دلم واسه همه دوستان قدیمی ام تنگ شده خیلی دوستشون دارم
  2. همکلاسی
    سلام تبریک تبریک به من تبریک به تو تبریک به شما تبریک به همه
  3. بی نام
    به همه شما عزیزان تبریک میگم امید وارم در هر مدرسه ای که درس میخوانید موفق باشید ودوستانی زیادی پیدا کرده باشید مثل من
  4. دانش آموز
    دانش آموز ۰۵ آذر ۹۴ ، ۱۶:۱۶
    دلم برا قدیما تنگ شده.دلم برا دوست های قدیمی تنگ شده.اونایی که مرام داشتن و دوستشون رو تنها نمیگذاشتند.کسانی مثل کاظمی و امیرحسین فلاح و علی پورفلاح که واقعا دوست واقعییییی بودند و مثل بعضی ها نبودند.امیر و کاظمی و علی
    بهترین دوستهای من بودن و حالا که از هم جدا شدیم  هنوز هم با هم رفیقیم.حالا دیگه جای اونا رو کسایی پر کردن که خیلی خفنننن هستند.اولین اردویی که با دوستان جدیدم رفتم خیلی خوب بود.
    اگه می خواهید با چند نفر از اینها(نابغه های استان) آشنا شوید به سایت زیر بروید.
     http://www.rsampad.ir/GSchool/#/Content/666A640142667A656854
    تصویر چهارم خوابگاه مابود.من اون آخرم(لباس قرمز).کسی که بغلم ایستاده و اونی که لباس آبی سفید راه راه داره و تخت جلویی منه جای علی و امیر رو پر کردن.(اسم هر دوتایی شون علی است)
    • ۵ آذر ۹۴، ۲۳:۱۹
      سلام
      انشاالله موفق باشید امسالم مثل پارسال.
      یاعلی
  5. داریوش
    تبریک به همه ی دوستای گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم ازتــــــــــــــه دل آرزوی بهترین هارا براتون دارم  امیدوارم در همه ی مراحل زندگی موفق وپیروز باشید.
    دلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم براتون خیلی خیلی خیلی خیلی تنگ شده                                بد جور دوستون دارم خدا نگهدارتون باشه بدرود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تصاوير منتخب